Logo-logica en merken-meer-waarde.

Een goed logo is een een krachtig communicatiemiddel. Iconische logo’s, we kennen ze allemaal. Het gekke is dat de beste logo’s vaak simpel lijken, maar tegelijk juist daardoor onderscheidend zijn. In de praktijk blijken veel mooie bedrijven zichzelf tekort te doen. Te vaak zijn logo’s en huisstijlen “houtje-touwtje”. Het bedrijf is inmiddels uitgegroeid tot iets moois, maar logo-en huisstijl zijn nog van het niveau keukentafel.
Wappmaker is anders. Dit startende bedrijf snapt logo-logica.





Voor de naam geldt hetzelfde. Het is onderscheidend en extra sterk, omdat het speels verwijst naar de activiteiten, zonder dat het beschrijvend wordt. Dit laatste is van belang omdat beschrijvende namen niet als merk kunnen worden beschermd. Wappmaker heeft de potentie om uit te groeien tot een sterk merk. Daarmee doet het bedrijf precies wat je mag verwachten van een communicatie-bedrijf met branding als een van de diensten. Zo bezien is het ook weer heel gewoon!

Wappmaker levert totale communicatie-diensten, van het bedenken van de sterke merken van morgen en het ontwikkelen van een passende huisstijl, tot IT maatwerk.



Logo-logica en merken-meer-waarde. Een goed logo is een krachtig communicatie-middel.


Share on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn


ABONNEER

Het laatste nieuws van Wappmaker



Wat je ook zou kunnen interesseren!



Spraakmakende_webiste_met_twitterfunctie_photo

Spraakmakende website met twitter-functie "Hello World"

Banner Wappmaker congratulates AIESEC with the amazing result of winning the Elctrolux award.

Wappmaker congratulates AIESEC Netherlands

X